چاپ | چاپ کاتالوگ،چاپ لیبل،چاپ بروشور،چاپ ست اوراق اداری

چاپ افست شامل : چاپ بروشور،چاپ کاتالوگ،چاپ فلایر و خدمات چاپ ست اوراق اداری تبلیغاتی و صنعتی

چاپ | چاپ کاتالوگ،چاپ لیبل،چاپ بروشور،چاپ ست اوراق اداری

چاپ افست شامل : چاپ بروشور،چاپ کاتالوگ،چاپ فلایر و خدمات چاپ ست اوراق اداری تبلیغاتی و صنعتی

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

با انتخاب چاپ و تبلیغات مناسب سرعت رشد کسب و کارتان را افزایش دهید

انتخاب تبلیغات چاپی همواره با توجه به قابل لمس بودن، به سایز اقلام دیجیتال ترجیح داده می شود و تفاوت بین خدمات شما با سایر رقبا با محصولات چاپی نمایان می شود .

تبلیغات چاپی چیست؟

امکان لمس فیزیکی در تبلیغات چاپی، بخشی از فروش و افزایش درآمد محسوب می‌شود، در تمامی صنایع و کسب‌وکارهای امروزی واژه‌ی تبلیغات بسیار ملموس و آشناست که در برخی موارد تبلیغات چاپی به انواع دیجیتالی آن ترجیح داده‌می‌شود. با کمک تبلیغات چاپی شما می‌توانید مطمئن باشید که توسط مخاطب بررسی خواهید شد و استفاده از این نوع تبلیغات به آن معناست که شما خود را در جایگاه مناسبی در دایره‌ی رقابت معرفی کرده‌اید و به همین دلیل است که انواع تبلیغات چاپی در مواقع متفاوت بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

به طور مثال “چاپ کاتالوگ” یکی از انواع تبلیغات چاپی محسوب می‌شود و به مخاطب کمک می‌کند که در زمان مناسب به اطلاعاتی در خصوص محصول یا خدمات شما دسترسی داشته باشد. زمانی که مشتری شما را برای بررسی انتخاب می‌کند نیاز دارد به جزئیاتی درباره کار شما دسترسی داشته باشد. با تهیه و ارائه کاتالوگ به او اجازه می‌دهید فارغ از محدودیت زمان و مکان درباره شما تحقیق کند و با اینکار احساس نیاز را هم در او تقویت خواهید کرد. معمولا کاتالوگ امکان مقایسه برای انتخاب بهتر را ایجاد می‌کند. تصور کنید که احساس نیاز در مشتری ایجاد شده است، اگر در این زمان شما چیزی برای معرفی خود نداشته باشید این فرصت طلایی را از دست خواهید داد.

بهترین انتخاب برای تبلیغات چاپی کدام است؟

استفاده از تبلیغات چاپی موثر علاوه بر اینکه میزان درآمد را متحول خواهد کرد، می‌تواند به تثبیت برند در بازار کمک چشم‌گیری نماید. در این میان دانستن این موضوع که تبلیغات چاپی چیست و چگونه می‌توان در راستای ایجاد آگاهی، بازاریابی و جذب مشتریان جدید از آن استفاده کرد، بسیار مهم است. هر کسب‌وکاری نیاز دارد به شیوه‌ای درست محصولات و خدمات خود را معرفی نماید. در عصر حاضر مشتریان به انتخاب‌های متنوع و مناسب واکنش بهتری نشان می‌دهند و ما در این مقاله قصد داریم با معرفی انواع ابزارهای تبلیغات چاپی، شما را در انتخاب مناسب راهنمایی کرده و با کاربرد صحیح و مزایای استفاده از آن بیشتر آشنا کنیم:

همیشه بحث گزینش راه‌های صحیح در بازاریابی به صورت ویژه‌ای مطرح است، پس بهتر است قبل از انتخاب بین کاتالوگ، بروشور، ساک دستی، پاکت و جعبه کرافت آماده تبلیغاتی و … کاربرد هر یک را در نظر بگیرید و مناسب با کسب‌وکار خود تصمیم‌گیری نمایید.

بهترین انتخاب برای تبلیغات چاپی کدام است؟

کاتالوگ و بروشور

در انواع بازاریابی برای معرفی محصولات یا خدمات معمولا یک بروشور یا کاتالوگ جزو تبلیغات چاپی ارزان است که در عین حال بسیار مهم تلقی می‌شود. کاتالوگ و بروشور فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید کسب‌وکار خود را با جزئیات بیشتری به مشتری معرفی نمایید و کمک می‌کند مشتری برای تصمیم‌گیری و انتخاب زمان و اطلاعات کافی در دست داشته باشد. این نوع از تبلیغات چاپی به دلیل قابلیت حمل محدودیت زمان و مکان را در بازاریابی حذف می‌کند و چون اغلب می‌تواند در دسترس باشد ماندگاری برند در ذهن مشتری را ایجاد می‌کند. در هر نوع کسب‌وکاری داشتن کاتالوگ و بروشور برای شما اعتبار بیشتری به ارمغان می‌آورد. به منظور نشان دادن کیفیت کار خود بهتر است در انتخاب جنس دقت کنید چرا که کیفیت کاتالوگی که در اختیار مشتری قرار می‌دهید نشان‎دهنده‌ی کیفیت محصول یا خدماتی‌است که در آن معرفی می‌نمایید.

پوستر

پوسترهای تبلیغاتی معمولا در مکان‌هایی استفاده می‌شوند که در معرض دید افراد بیشتری قرار می‌گیرند و شما با انتخاب این نوع تبلیغات چاپی در مشتری حس داشتن حق انتخاب را ایجاد می‌کنید. مشتری می‌تواند تبلیغات شما را ببیند و در طولانی مدت به آن فکر کند و در صورت نیاز به شما مراجعه خواهد کرد. در پوسترها علاوه بر اطلاعات تماس، متمایزترین ویژگی یک کسب‌وکار مطرح می‌شود. اگر در نوع کسب‌وکار شما تنوع سلیقه‌ی مشتریان گستردگی زیادی دارد بهتر است به طراحی و استفاده از یک پوستر تأثیرگذار فکر کنید. با طراحی و چاپ پوستر ارزان قیمت و با کیفیت می‌توانید خود را در ذهن مشتری تثبیت نمایید.

فولدر تبلیغاتی

این نوع از تبلیغات باید بسیار هوشمندانه انتخاب شود. فولدر تبلغاتی از مواردیست که معمولا برای مخاطبین و مشتریان حس احترام به وجود می‌آورد، چرا که با انتخاب این نوع از تبلیغات چاپی نشان می‌دهید نظم در کسب‌وکار شما اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولا افراد تحصیل کرده و فعال در جامعه به استفاده از فولدر اشتیاق نشان می‌دهند پس اگر نوع کار شما با این افراد ارتباط بیشتری دارد، پیشنهاد می‌شود به منظور جلب رضایت آن‌ها برای چاپ فولدر سریع و ارزان با کیفیت و مطلوب برنامه ریزی کنید.

محصولات بسته‌بندی و حمل‌ونقل

استفاده از یک بسته‌بندی منحصربه‌فرد از نظر طراحی و با کیفیت از نظر فیزیکی هوشمندانه‌ترین تبلیغات چاپی به حساب می‌آید. مشتری با یکبار استفاده از آن علاوه بر اینکه میل به درخواست مجدد احساس می‌کند، بخاطر این ویژگی شما را به مشتریان جدیدتری هم معرفی خواهد کرد. در این تبلیغات امکان ایجاد نو‌آوری و تنوع بسیاری وجود دارد که کمک می‌کند کسب‌وکار شما با سرعت بیشتری شناخته شود.

سفارش ارزان و سریع تبلیغات چاپی

هر آنچه در جستجوی آن هستید خواهید یافت

ابزار بسیار زیادی در تبلیغات چاپی وجود دارد که می‌توانید در مسیر رشد کسب‌وکار خود از آن‌ها استفاده نمایید. سایت شبکه چاپ مجموعه‌ای با سابقه، حرفه‌ای و قدرتمند است که شما را در انتخاب نوع تبلیغات بهتر راهنمایی می‌نماید. شما در این مجموعه کافیست نیاز خود را مطرح نمایید تا کارشناسان با بررسی گستره‌ی نیاز شما انواع تبلیغات چاپی مناسب را معرفی نماید. شبکه چاپ تمامی خدمات مشاوره، طراحی و خدمات چاپ را در اختیار شما قرار می‌دهد که نگرانی و سردرگمی در انتخاب را از بین برده و ریسک اشتباه را کاهش می‌دهد.

در خانواده شبکه چاپ خدمات طراحی و چاپ اقلام چاپی افست، تبلیغات و بازاریابی، چاپ ساک دستی ، پاکت، جعبه و بسته بندی و همچنین خدمات خاص و اختصاصی مانند انواع کاغذ فانتزی خاص، برش‌ها و قالب‌های خاص، طلاکوب، برجسته و … ارائه می‌شود. گستردگی خدمات در تمامی حوزه‌های تبلیغات چاپی برترین ویژگی این مجموعه است که می‌توانید صفر تا صد تبلیغات خود را قبل از انتخاب تا تحویل به آن بسپارید. قیمت مناسب، کیفیت چاپ اختصاصی و سرعت تحویل سفارش از اصول اولیه این مجموعه می باشد همچنین شما در انتخاب نوع جنس و اندازه‌ی اقلام چاپی خود هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

منبع : 

https://shanbemag.com/printed-advertisement/

  • شبکه چاپ

نکات مهم در طراحی چاپ جعبه و بسته‌ بندی

شبکه چاپ | جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵ ق.ظ | ۰ نظر

نکات مهم در طراحی چاپ جعبه و بسته‌ بندی

  • نکات مهم در طراحی چاپ جعبه و بسته‌ بندی

اصول طراحی جعبه و بسته ‌بندی برای افرادی که می‌خواهند محصولی درخشان داشته باشند.

طراحی جعبه و بسته ‌بندی امروزه مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قرار گرفته است. موفقیت هر محصولی به فروش آن بستگی دارد و فاکتورهای مهمی در فروش محصول تاثیرگذار هستند که مهمترین آنها شامل موارد زیر است:

بسته‌‌بندی ای که برای محصول خود انتخاب و پیامی که به مشتری خود منتقل می‌کنید.

این موفقیت به میزان زیادی به کنترل این پیام بستگی دارد. کلمات و تصاویری که استفاده می‌کنید، چگونگی استفاده از آنها و... که به شما اجازه می‌دهد با طراحی جعبه آماده کیبوردی و بسته بندی حرفه‌ای، محصول و برند خود را در ذهن مخاطب ثبت کرده و او را تحت تاثیر قرار دهید. اینجاست که بحث اهمیت اصول طراحی جعبه و بسته ‌بندی مطرح می‌شود.

ما در این مطلب سعی داریم با استفاده از تخصص دیرینه خود در زمینه طراحی جعبه و بسته ‌بندی، نکات مهمی درباره طراحی جعبه و بسته بندی حرفه‌ای، که شما را در داشتن یک طراحی منحصربه‌فرد کمک می‌کند  بیان کنیم، پس اگر به موفقیت محصول خود فکر می‌کنید در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با طراحی جعبه و بسته ‌بندی

اگر طراحی جعبه و بسته ‌بندی محصول‌تان را از دید و نگاه مصرف‌کننده طراحی کنید، طراحی آن نه تنها سخت نبوده بلکه به گونه‌ای موثر هم خواهد بود. یک طراحی جعبه و بسته بندیِ پوشاک  خوب به شما اجازه می‌دهد به گونه‌ای که می‌خواهید مصرف‌کنندگان محصول شما را ببیند، آن را به مشتریان نشان دهید.

بنابراین در بازار پر رقابتی، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. به همین جهت برای موفقیت در بازار رقابتی نیاز دارید که با نکات و ایده‌های خلاقانه طراحی جعبه و بسته بندی آشنا بوده تا بسته‌بندی کاملی داشته باشید. در ادامه با برخی از این نکات و ایده‌ها آشنا می‌شویم.

نکات مهم در طراحی جعبه و بسته ‌بندی

  1. زمان بیشتری بر طراحی و ظاهر جلویی بسته‌بندی بگذارید.
  2. در برابر وسوسه طراحی شگفت‌انگیز مقاومت کنید. معمولا بهترین، جذاب‌ترین و ظریف‌ترین طراحی جعبه و بسته ‌بندی، طراحی‌های سبک و مینیمالیستی هستند.
  3. در طراحی جعبه و بسته بندی محصول‌تان، به لیستی از مزایای محصول اشاره کنید. چگونه این محصول به خریدار کمک می‌کند؟

دقت کنید ویژگی را با مزیت اشتباه نگیرید. ویژگی محصول، مشخصه‌ای از محصول را بیان می‌کند، به طور مثال جارو برقی 2000 وات. اما مزیت، فایده‌ای است که مشتری با خرید محصول از آن فایده بهره‌مند می‌شود. به قول یکی از آگهی‌های تجاری معروف که می‌گوید: "ویژگی‌ها می‌گویند، اما مزایا به فروش می‌رسند."

  1. از استفاده بیش از حد از تصاویر گرافیکی دوری کنید.
  2. تصاویر استفاده شده باید محصول را به صورت واضح بیان کنند.
  3. از سادگی پیروی کنید و به چشمان مخاطب استراحت بدهید. امروزه بسته‌بندی‌های مینیمال ترند بازار هستند و مصرف‌کنندگان رغبت بیشتری به این محصولات نشان می‌دهند. در طراحی جعبه و بسته بندی مینیمال، طراحی کلی به سبک مینیمال است ولی این به معنی ساده‌بودن بیش از حد نیست. هر عنصر خلاقانه‌ای می‌تواند معانی مرتبط با پیام محصول را انتقال دهد.
  4. به جملات و نکات کوتاهی که بیشترین تاثیر را در محصول‌تان دارند توجه کنید. جملات را بازنویسی کرده تا زمانی که به بهترین جملات مختصر و موثر برسید.
  5.  مطمئن باشید تصاویر از کاربردهای محصول حمایت می‌کنند.
  6. در طراحی جعبه و بسته بندی لباس، از برش‌های خلاقانه، درب‌ها و حتی رنگ‌های خاص برای جلب نظر مخاطب بهره‌مند شوید. گاهی به کاربردن المانی خاص محصول شما را از باقی محصولات در فروشگاه‌ها متمایز می‌کند.
  7. خلاقانه و متفاوت فکر کنید. به طور مثال، رز واتر بطری آبی است که با خواص درمانی گلهای رز ترکیب شده است. از این محصول در جهت زیبایی پوست استفاده می‌شود. شرکت سازنده برای تاثیرگذاری بر مخاطبان، از بطری‌هایی با طراحی سه‌بعدی برای خلق اثری متفاوت استفاده کرده و با وجود هزینه تولید بالا، موفقیت محصول پوشش بیشتری بر هزینه داشت.

عناصر موثر در طراحی جعبه و بسته بندی محصول

اکنون وقت آن است که مولفه‌های مهم در طراحی جعبه و بسته ‌بندی را باهم ترکیب کرده و در طراحی بسته ‌بندی محصول‌مان به کار ببریم تا یک طراحی برجسته و چشمگیر داشته باشیم. در اعمال‌سازی طراحی جعبه و بسته ‌بندی چندین مورد را به خاطر داشته باشید:

 

  • از جعبه‌ای با اندازه مناسب استفاده کنید. از مناسب بودن فضای مناسب جعبه برای محصول اطمینان حاصل کنید و دقت کنید جعبه برای محصول زیادی تنگ نباشد. در طراحی جعبه و بسته بندی، معمولا گذاشتن فضای 1.6 اینچ در اطراف محصول توصیه می‌شود.
  • از ضخامت کاغذ غافل نشوید. مطمئن شوید که جعبه و بسته‌‌بندی که انتخاب کرده‌اید، ضخامت کافی برای نگهداری محصول شما را داشته باشد. جعبه و بسته‌‌بندی شما بدون اینکه در سفارشات و قفسه‌های فروشگاه فرسوده و کثیف به نظر برسد، باید زنده به نظر بیاید تا انتخاب شود.
  • همه رنگ‌ها باید در فرمت “CMYK” باشند، (چهار رنگ مورد نیاز برای چاپ). استفاده از رنگ‌های موجود در “Pantone” هم می‌تواند جلوه خاصی به بسته‌بندی شما بدهد. جعبه‌های سفارشی شده با رنگ‌های “Pantone” هزینه بیشتری دارند، اما در اکثر مواقع پرداخت هزینه ارزش آن را دارد.
  • منطقه امن: بین تصاویر، طرح‌ها، متن و لبه‌های جعبه حداقل 1.4 اینچ فاصله بگذارید. هدف از طراحی جعبه و بسته ‌بندی اصولی این نیست که طراحی‌ها جزوی از صفحه شده یا در لبه جعبه قطع شوند.

سخن آخر

طراحی جعبه و بسته ‌بندی نکات بسیار مهم و اساسی دارد که رعایت این نکات، نقش موثری در موفقیت محصول شما در بازار دارد. مواردی از قبیل انتخاب صحیح سایز، رنگ ها، طراحی‌های خلاقانه و مرتبط با محصول و... که می‌توانند طراحی جعبه و بسته ‌بندی محصول شما را در بین رقبا برجسته و متمایز سازند.

شرکت شبکه چاپ با داشتن تخصص در کلیه زمینه‌های چاپ و طراحی جعبه و ;کاغذ بسته بندی لباس ، می‌تواند طبق نیازها و سلایق شما بهترین مشاوره و خدمت را به شما ارائه کند. چنانچه در زمینه چاپ و طراحی جعبه و بسته ‌بندی محصولات‌تان نیاز به یاری دارید، کافیست با ما تماس بگیرید.

امیدواریم این مقاله از سایت  جعبه و بسته بندی  مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

 

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/06/02/2559645/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D9%88-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C

  • شبکه چاپ

آیا چاپ لیبل سلفون مات بصورت دایره ای در فروش موثر است ؟

شبکه چاپ | جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱ ق.ظ | ۰ نظر

یکی از مراحل اصلی در تولید و ‌‌‌بسته‌بندی محصولات چاپ و الصاق لیبل دایره ای یا برچسب بر روی ‌‌‌بسته‌بندی محصولات است. و یکی از زیباترین و باکیفیت ترین لیبل های پشت چسب دار لیبل سلفون مات است .

چرا برچسب سلفون مات ؟

زیبایی حس شیک بودن لیبل

مقاوم شدن لیبل در برابر پارگی و از بین رفتن

جذاب تر شدن با روکش یووی موضعی بر روی سلفون مات

 فرقی نمی‌کند که این کالا از محصولات غذایی باشد یا قطعات الکترونیکی یا انواع دیگر کالاها. هیچ محصولی در بازار پیدا نمی‌شود که بدون هیچ نام و نشانی به فروش برسد. لیبل‌ها کالاها را معرفی کرده و به آنها هویت می‌بخشند. انواع محتلف لیبل از متریال‌‌‌‌‌های مختلف و برای کاربرد‌‌‌‌های متفاوت طراحی و چاپ شده و بر روی محصولات چسبانده می‌شوند. لیبل از برند تولیدکننده محافظت کرده و آن را به شیو‌‌‌‌های مناسب معرفی کرده و به نمایش می‌گذارد. چاپ لیبل سلفون مات که یکی از انواع پرکاربرد لیبل است، این امکان را در اختیار شما می‌گذارد که به شکلی شایسته و مناسب هویت محصولات خود را به نمایش بگذارید.

لیبل‌ها در شکل‌‌‌‌های مختلف، با استفاده از متریال‌‌‌‌های مختلف در انواع ابعاد و طرح‌ها و رنگ‌ها به منظور کاربرد‌‌‌‌های متفاوت تولید می‌شوند. چاپ لیبل سلفون مات و سایر انواع لیبل، به طور عمده به منظور معرفی محصول انجام می‌شود. اما از آنها به عنوان برچسب امنیتی، برچسب اموال، لیبل گارانتی و لیبل پلمپ هم استفاده می‌شود.

لیبل‌ها می‌تواند از لحاظ متریال هم متفاوت باشند. لیبل‌‌‌‌های کاغذی، متالایز، هولوگرام، PVC و لیبل شیشه ای از جمله پرکاربردترین انواع لیبل هستند. هر کدام از این لیبل‌ها ویژگی‌های فیزیکی و ظاهری خاصی داشته و برای سطوح متفاوت و کاربرد‌‌‌‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. از پرکاربردترین آنها لیبل کاغذی پشت چسبدار است. این لیبل قابلیت چسباندن بر روی انواع سطوح فلزی، شیشه‌ای، پلاستیکی و چوبی را دارد. با چاپ این لیبل می‌توانید از انواع رنگ‌ها و طرح‌‌‌‌های دلخواه استفاده کنید و برچسبی خاص را برای معرفی محصولات خود فراهم کنید. برای آنکه لیبل محصولات از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، پس از اتمام مراحل چاپ از سلفون مات به عنوان پوششی بر روی آن استفاده می‌شود. چاپ لیبل سلفون مات مزایایی را برای لیبل ‌‌‌بسته‌بندی محصولات شما ایجاد می‌کند.

مزایای چاپ لیبل سلفون مات

در صنعت چاپ پس از اتمام مراحل چاپ، به منظور کیفیت بالاتر و ماندگاری بیشتر محصولات از پوشش‌‌‌‌هایی بر روی آنها استفاده می‌شود. سلفون مات و براق و روکش یووی از جمله این پوشش‌ها هستند. بعد از طراحی و چاپ لیبل کاغذی پشت چسبدار، می‌توان از سلفون مات به عنوان پوشش استفاده کرد. چاپ لیبل سلفون مات باعث مقاومت بیشتر لیبل محصولات شما در برابر پارگی، کشیدگی، رطوبت، خش و سایر عوامل محیطی می‌شود. با قرارگیری محصولات در مکان‌‌‌‌های مختلف و در اثر جابجایی، امکان ایجاد خرابی و مخدوش شدن لیبل وحود دارد. شما می‌توانید با چاپ لیبل سلفون از لیبل در برابر این عوامل محافظت کنید.

چرا کیفیت لیبل اهمیت دارد؟

لیبل محصولات، برچسبی است که تمامی ویژگی‌‌‌‌های محصول و برند تولیدکننده آن را به نمایش می‌گذارد. افراد با ورود به فروشگاه‌ها با مشاهده کالا‌‌‌‌های مختلف که توسط برند‌‌‌‌های مختلف تولید شده مواجه می‌شوند. آنها با مشاهده ‌‌‌بسته‌بندی محصولات و لیبل آنها و اطلاعاتی که که بر روی آن چاپ شده، محصول دلخواه خود را پیدا کرده و خریداری می‌کنند. بر روی لیبل نام محصول، برند آن، آدرس کارخانه، نحوه‌ی مصرف و ... چاپ می‌شود. بنابراین این لببل به نوعی هویت محصول را به نمایش گذاشته است. اگر این لیبل از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، می‌تواند بر تصویر برند شما تاثیر بگذارد. این کیفیت می‌تواند هم در نوع متریال، هم در کیفیت طراحی و کیفیت چاپ منعکس شود. چاپ لیبل سلفون مات می‌تواند این امکان را در اختیار شما بگذارد که با برچسبی باکیفیت محصولات خود را به مشتریان عرضه کنید.

نکات طراحی لیبل سلفون مات

یکی از موضوعات مهم که در تولید محصولات چاپی تبلیغاتی و ‌‌‌بسته‌بندی‌ها به آن توجه ویژه می‌شود، طراحی این محصولات است. استفاده از طرح‌‌‌‌های خاص و خلاقانه با پیروی از اصول طراحی گرافیک، می‌تواند تاثیر مثبت این محصولات را به بالاترین حد ممکن برساند. تصور کنید فردی که با انبوهی از کالای مختلف مواجه می‌شود، چگونه می‌تواند به برندی خاص اعتماد کرده و اقدام به خرید کند؟ شکل ظاهری محصول می‌تواند تاثیر چشمگیری هم در جلب توجه افراد و هم در جلب اعتماد و اطمینان آنها داشته باشد. استفاده از طرح‌ها و رنگ‌‌‌‌های خاص برند شما، باعث می‌شود تا مشتریان وفادار شما، با مشاهده این طرح‌ها و رنگ‌ها به سرعت برند شما را به یاد آورده و محصولاتتان را خریداری نمایند. بنابراین سعی کنید تا با اطلاع از ذائقه و سلیقه‌ی مشتریان بالقوه خود و همچنین به تناسب نوع محصول از رنگ‌ها و طرح‌‌‌‌های مناسب برای چاپ لیبل سلفون مات استفاده کنید.

استفاده از چاپ طلاکوب و نقره‌کوب یا برجسته برای چاپ لوگو یا برند شما یا سایر بخش‌‌‌‌های لیبل، می‌تواند ظاهر آن را خاص‌تر کرده و توجه افراد بیشتری را جلب کند. معمولا این نوع طرح‌ها باعث می‌شود تا محصول لوکس‌تر و شیک‌تر به نظر برسد. چاپ لیبل سلفون مات با استفاده از رنگ‌ها و طرح‌‌‌‌های مناسب یک ظاهر خاص برای ‌‌‌بسته‌بندی محصولات شما ایجاد کرده و نمایش‌دهنده اهمیتی است که شما به سلیقه‌ی افراد و کیفیت محصولات خود قائل هستید.

چاپ لیبل سلفون مات در انواع مختلف و ابعاد دلخواه

لیبل سلفون مات را می‌توانید در انواع برش‌ها شامل: دور صاف، دایر‌‌‌‌ه‌ای یا برش‌‌‌‌های خاص سفارش دهید. استفاده برش‌‌‌‌های خاص و اختصاصی با توجه به نوع محصول و ‌‌‌بسته‌بندی آن، می‌تواند ظاهری خاص برای محصولات شما ایجاد کند. چاپ لیبل سلفون مات در ابعاد استاندارد و خاص مطابق با سفارش شما انجام می‌شود.

طراحی و چاپ لیبل سلفون مات

طراحی و چاپ لیبل سلفون مات در انواع ابعاد و طرح‌ها و رنگ‌‌‌‌های دلخواه شما در شبکه چاپ انجام می‌شود. این مجموعه این محصول را در بالاترین قیمت و کیفیت مطابق با نیاز و سلیقه‌ی شما تولید کرده و برچسبی خاص و زیبا را برای محصولات شما فراهم می‌کند.

 

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-248/1120633-%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-%D8%B3%D9%84%D9%81%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

  • شبکه چاپ